Serwis Stern Weber Polska

Centrum serwisowe

Mapa Serwisantów

Pomoc
zdalna

Instrumenty

Części zamienne

Pytania
i odpowiedzi

Centrum serwisowe

Każda osoba wybierająca sprzęt z oferty Stern Weber Polska może liczyć na kompleksowe wsparcie serwisowe zarówno w czasie obowiązywania gwarancyjnym, jak i po zakończeniu okresu ochronnego. Stern Weber Polska tworzy zespół doświadczonych ekspertów, specjalizujących się w konserwacji i serwisie urządzeń stomatologicznych. Służymy zarówno wsparciem zdalnym, jak i w razie konieczności pomocą udzielaną bezpośrednio na miejscu, przez Autoryzowanych Serwisantów Stern Weber Polska dostępnych w całej Polsce. Posiadamy duży magazyn części zamiennych, dzięki czemu możemy bardzo szybko reagować na wszelkie potrzeby związane ze wsparciem serwisowym.

Kontakt z Centrum Serwisowym Stern Weber Polska możliwy jest od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00 – 17:00.

  • Pełne Wsparcie dla urządzeń zakupionych w Stern Weber Polska
  • Doradztwo w zakresie konserwacji sprzętu stomatologicznego
  • Kompleksowe i fachowa realizacja zleconych napraw

Mapa serwisantów

Olbrzymim atutem Stern Weber Polska jest dostępność naszych Autoryzowanych Serwisantów praktycznie na terenie całego kraju. W razie konieczności skorzystaj ze wsparcia technicznego, aby Twój gabinet mógł być w ciągłej gotowości do pracy. Tylko Autoryzowani Serwisanci Stern Weber Polska są gwarantem udzielenia kompleksowej i fachowej pomocy dla sprzedawanych przez nas urządzeń.

Zgodnie z Ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz.U. 2010 nr 107 poz. 679), poniżej znajduje się wykaz serwisantów uprawnionych do montażu, przeglądów i naprawy urządzeń dystrybuowanych przez firmę Stern Weber Polska.

Po kliknięciu na konkretną osobę, można zweryfikować jej aktualne uprawnienia – prosimy o weryfikację czy Państwa serwisant posiada aktualną autoryzację serwisową uprawniającą do serwisu konkretnych urządzeń.

Pomoc zdalna

W przypadku zgłoszeń związanych z urządzeniami radiologicznymi, wiele przypadków może zostać rozwiązanych zdalnie. Wszelkie sugestie dotyczące oprogramowania czy konfigurowania aparatów RTG mogą być zgłaszane do Serwisantów pracujących w Service Desk Stern Weber Polska.

Dla zgłoszeń związanych z konfigurowaniem oprogramowania najczęściej potrzebna jest instalacja programu TeamViewer, który umożliwia połączenie zdalne z serwisem Stern Weber Polska. Program TeamViewer można pobrać poniżej:

aby pobrać oprogramowanie serwisowe umożliwiające połączenie serwisu​

Pobierz oprogramowanie

Serwis instrumentów stomatologicznych

W Stern Weber Polska prowadzimy gwarancyjny oraz pogwarancyjny serwis instrumentów stomatologicznych. Nasz serwis dokładnie diagnozuje wszystkie dostarczane końcówki oraz przedstawia pełną wycenę i kosztorys naprawy. W trakcie naprawy wszystkie instrumenty są poddawane konserwacji oraz dokładnemu sprawdzeniu przed ich odesłaniem.

Serwis instrumentów stomatologicznych działający przy Stern Weber Polska oferuje:

Sklep akcesoriów i części zamiennych

Potrzebujesz części zamiennej do swojego urządzenia? Szukasz niezbędnych akcesoriów bądź dodatkowych płynów i środków konserwacji? Odwiedź Sklep Stern Weber Polska, gdzie znajdziesz szeroką ofertę części oraz wszelkich akcesoriów, które są niezbędne przy użytkowaniu urządzeń z naszego portfolio. Wybierz zakup części za pośrednictwem sklepu internetowego, bądź skorzystaj z doradztwa specjalistów, którzy podpowiedzą Ci, jakie artykuły będą najlepsze dla Twojego urządzenia!

Pytania i odpowiedzi

Wycena zostanie przesłana na podany adres mailowy natychmiast po dokonaniu kompletnej diagnozy.

Autoryzowani Serwisanci Stern Weber Polska dostępni są w całej Polsce, będąc gotowym do udzielenia możliwie jak najszybszego wsparcia. Sprawdź dostępną mapę i skontaktuj się z wybranym przez Ciebie Serwisantem.

Chcąc połączyć się z Serwisem skorzystaj z infolinii dostępnej pod numerem telefonu + 22 395 56 00, która dostępna jest od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00 – 17:00.

Tak, w Stern Weber Polska jak najbardziej można liczyć na pełne wsparcie po upływie gwarancji. Wystarczy skontaktować się z infolinią, aby przedstawić dokładne oczekiwania związane ze wsparciem serwisowym oraz otrzymać dalsze instrukcje.

Komunikat

Strona zawiera treści dla profesjonalistów związanych z medycyną lub obrotem wyrobami medycznymi.

Czy jesteś taką osobą i chcesz zapoznać się z treścią strony?

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką Cookies.
Akceptacja powyższego komunikatu oznacza zgodę na pliki Cookies. Więcej informacji tutaj.